Sayfalar

23 Şubat 2013 Cumartesi

Şarkının Ters Çağrışımı

Bu aralar bir şarkı bende anlattığının tam tersi şeyler çağrıştırıyor. Şarkıyı dinledikçe ürküyorum adeta.

Volkan konağın söylediği "Orhan Gencebay" şarkısı bu aslında. "Gurbet"

                     
Aha da şarkı bu. Bir dinleyin ve şiir bölümündeki (3. dakikadan sonra) "çünkü ben senin her yanın çiçek açmış yemişlerle dolu fidana benzeyen güzel yüzüne hasret yaşayamam" bölümünde durun. Güzel bir kadın tarifi mi şimdi bu allah aşkına?!

Benim aklımdan geçenler şunlar.

Kadının yüzünün her tarafını kara dutlar gibi benler  basmış, dallar gibi yarık yarık yara izleri dolu. Ben böyle düşündükçe sanki "Oz Büyücüsü"ndeki uzun burunlu, benli, sivri şapkalı yaşlı cadıyı görüyor gibi oluyorum. Her seferinde bırr! diye iç geçirmekten kendimi alamıyorum. Yazık la adama diyorum. Cadı büyü yapmış herhalde. O cerahatli benleri dallardaki yemişlere benzetiyor.

Acaba "Orhan Gencebay" bu şarkıyı yazarken ne düşünüyordu.

He bu arada ben neyin kafasını yaşıyorum da böyle bir şeyle uğraşıyorum, o da ayrı bir konu.

6 yorum:

  1. Adamın zevki belkim öyle ha bu arada bu bazı parçaların müzikleri çalıntıymış

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok yav, orhan gencebayın mı?

      Sil
    2. evet canım Mısırlı bir şarkıcının şarkılarından çalıntı yapılmış bir Orhan değil değişik sanatçılarda

      Sil
  2. Biricik diyor ki.....
    Biraz canin sıkılmıs galiba.....

    YanıtlaSil
  3. Biricik.....
    Belkide cadı Orhan Gencebay'a büyü yapmistir. Belkide gönül bu .... da diyebilirsin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gönül bu diyorsun yani. Ota da konar başka şeye de:)

      Sil

Yorum alın, yorum yapın. Bloglara can verin.