Sayfalar

26 Şubat 2011 Cumartesi

Çanta Hikayesi

Hafta sonu Moda'dan kendime çanta satın aldım. Orjinal plakları çanta şekline getirmişler satıyorlar. Tam bir tasarım harikası. Resmen iki aydır o  çantayı alabilmek için gün sayıyordum. En sonunda muradıma erince büyük bir heyecanla çantayı taşımaya başladım. Yalnız ben ne kadar çantanın çok tatlı, şirin olduğunu düşünsem de bu kadar dikkat çekeceğini hiç düşünmemiştim. İşte benim böyle ara ara saflığım tutabiliyor.

Hafta sonundan beri hergün ama hergün tanıdığım tanımadığım neredeyse herkes en az bir kere çantamla ilgilendi. Kampüsteki cafenin balık etli güzel kasiyeri, yol üstünde uğradığımız yaşlı eczacı, okuldaki hocalar, stajdaki öğretmen ve bakıcı kadınlar, banliyo trenindeki kadın, oda arkadaşlarım, okul arkadaşlarım, kütüphane arkadaşlarım;erkek, kadın... Yani beni gören çantaya bakmadan geçmiyor. Kimisi şu kadınların işine akıl sır ermez derken, kimisi senin tarzın değil ki bu diyor. Başkası ise aaa tam senin tarzın, senden başka kim takar ki bunu diyor. Elli yaşlarındaki bir hanım ablamız alet çantası sandım elindekini derken bir başkası rock müzik dinlemeyi sever misin diyor. Sanki plaklarda sadece rock müzik kayıtlı. Kimisi gotik buluyor, kimisi komik, kimisi de tam bir tasarım harikası diyor. Ancak tüm bu denilenler bir yana yolda bu çantayla yürümenin bu kadar zor olacağını düşünmemiştim. Ye kürküm ye hesabı çanta yüzünden bir haftadır sürekli atraksiyon yaşıyorum. Bakalım ne zaman insanların ilgileri tükenecek?

14 yorum:

  1. ne gariptir ki senin ilgin çantaya ne zaman azalırsa insanlarında o zaman azalacak.. ben bezen şu enerji yayma işine inanıyorum çünkü başıma geliyor böyle şeyler :)

    YanıtlaSil
  2. simone... aaa durumu hiç bu açıdan düşünmemiştim :)

    YanıtlaSil
  3. Boş ver sen beğenmişsin ya yakışır sana güle güle kullan cici.

    YanıtlaSil
  4. & Kitap Cadısı &amp... teşekkür ederim sağolasın :)

    YanıtlaSil
  5. ben de ilk gördüğümde şaşırmıştım ama herkeste var bu çantalardan. güle güle kullan, güzel bence :)

    YanıtlaSil
  6. gercekten cok orjinal, ben de görsem bi dönüp bakardim :) hatta bakmakla kalmaz, 'aa bunun plaklari gercek mi?' diye sorardim heralde :)

    ama kesinlikle bir tasarim harikasi bence de, o yüzden kim ne derse desin güle güle kullan cantani :)

    YanıtlaSil
  7. :: RockunzeL ::... Teşekkür ederim. Oh be! benden başka kullananlarda varmış :)

    cherryblossom... demek sen de o soruculardansın :P

    YanıtlaSil
  8. öyleyim de cantayi tasiyani tanimiyorsam eger, sanirim google'a sormaya tercih ederdim ;)

    YanıtlaSil
  9. 'google'a sormayi' olacakti :)

    YanıtlaSil
  10. cherryblossom... o da güzelmiş ;)

    YanıtlaSil
  11. Bu çantalar süper. Bir de Türkan Şoray'lı değişik tasarımlı bir çanta bekliyorum tasarımcılardan hep Marilyn hep Marilyn nereye kadar :)

    YanıtlaSil
  12. Beter böcek... Öyle bir çanta bulursan bana da haber ver. Ya da ben mi tasarlasam acaba :P

    YanıtlaSil
  13. ben de tam plaktan yapılmış iki tanesini aldım, bi küçük (45lik) ve bi tane de longplay (büyük) plak çanta... Zaten plaklara âşık biri olduğumdan kullanmayı bırakamıyorum. İnsanlar yolda tuhaf tuhaf bakıyo ama çanta aşkı bambaşka bi şey!

    YanıtlaSil
  14. sırf bu şekilde değerlendirmek için sahaf festivalinden bende plaklar aldım :)

    ama seninkine bayıldım çok güzel
    kıskandım imrendim falan :)
    güle güle kullan..

    YanıtlaSil

Yorum alın, yorum yapın. Bloglara can verin.