Sayfalar

17 Şubat 2011 Perşembe

İnce İnce Yasemince

Ortaokuldan beri beni bir fiil sürekli "Yasemin Yalçın"a benzetiyorlar. Hatta diyebilirim ki kadın ne zaman televizyonlara çıkıp meşhur oldu ben de o zaman meşhur oldum. Böyle yolda durdurup bile soran vardı eskiden anlayın artık.

Ona benzetilmek uzun bir süre beni ne kadar rahatsız etti sormayın. İlk gençlik yıllarımın travması bile denebilir buna.

Düşünsenize ona benziyoruz ya bazıları aklı sıra benimle dalga geçecek. "Aa, sen yasemince'ye benziyorsun." demiyor da "Aa, aynı kakılmış gibisin." diyor. (Oldu canım sen de İtilmiş'e benziyorsun.)

Şu benimle maytap geçmeye çalışanları bir kenara bırakırsak Yasemin Yalçın öyle çirkin bir kadın değil. Hatta kimilerine göre güzel bile. Ancak çoğu kimse sadece benim ona benzediğimi söylemekle kalmıyor maalesef. zaten beni asıl sinir eden şey de bu! İllaki bir Gülazer olsun, bir kakılmış olsun birinden birinin taklidini yapmamı istiyorlar. Hatta yapamadığımı söyleyince şaşırıyorlar. Neymiş mahalledeki Züleyha bile yapıyormuş da ben yapamıyormuşum. Kardeşim ona benziyoruz diye taklidini yapmak zorunda mıyız. Yapamıyorum işte zorla mı? Hakikaten de asla kakılmış gibi konuşamam. Ya da sürahi hanım gibi "Haşmeet, bu kadın beni öldürecek." diyemem.

Şimdiler de ya pek öyle televizyonlarda görünmeyip unutulduğundan ya da benim sinir olduğumu bildiklerinden fazla benzeten yok. Ama ben alıştım ona benzetilmeye artık biliyor musunuz. Kızmıyorum onlara. Hatta "sen bir sanatçıya benziyorsun ama çıkaramadım." diyenlere "Yasemin Yalçın mı?" deyip bir kahkaha bile savuruyorum.

Ne yapalım kadının benzerliği üstüme yapışıp kalmış. Çare yok çekeceğiz.

11 yorum:

  1. Taaciii ne diyor bu beeağğhh?
    diye sorması, topal topal yürümesi hala zihinlerden silinmiş değil :)

    YanıtlaSil
  2. hitman-3... sürahi hanım güzeldi de bana benzetmeselerdi iyi olacaktı :)

    YanıtlaSil
  3. Tamam o zaman sen yasemin yalçın'a da benzeme yaa, kısa boylu tıknaz zaten o...Kızı var selvi boylu aynısı, sen o ol :)

    YanıtlaSil
  4. himan-3... güzel fikir hakkaten ya. Tamam ben artık Eylül Yalçın'ım. :)

    YanıtlaSil
  5. aaaaa benim de annemi ona benzetirler ya :)
    hele dayımlar bizimki tv ye çıktı diyolardı:)))

    YanıtlaSil
  6. Tamam Eylül, artık bu profil resmini de değiştirirsin,özüne dön artık :)))

    YanıtlaSil
  7. ne cok izlerdim bu kadini zamaninda:)
    bayila bayila:)

    YanıtlaSil
  8. kizsidika... enee, çok mutlu oldum tek ben değilmişim.

    rory... Ben de beni ona benzetmeye başlayana kadar seve seve izliyordum :P

    hitman-3 Ahahaha :)

    YanıtlaSil
  9. ya ben bu kadını hiç sevemedim..komik değil... hatta bazı kelimeleri kullanmıyorum ayıp kaçmasın deyuuu


    http://cilginkalabaliktanuzakta.blogspot.com
    http://cizman.blogspot.com
    http://reklamilan.blogspot.com

    YanıtlaSil
  10. ama büyük sanatçı :Dbence o yönden bi benzerin olması iyi :D benide türkan şoraya benzetirler gözlerimi özellikle makyaj edince yüzümü benzetirler ama ben benzemiyorum :) cidden :D blogunu da çok beğendim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benziyorsun o zaman bence. Ne güzel hem. Türkan Şoray yani.

      Asayra beğendiğine çok sevindim. Çok teşekkür ederim:)

      Sil

Yorum alın, yorum yapın. Bloglara can verin.