Sayfalar

14 Temmuz 2012 Cumartesi

Gezi şansım açılıyor mu ne


Dostlar şu an Sinop Gerze'deyim. Marmara'dan sınıf arkadaşımın memleketinde. Burası insanı ağlatacak kadar güzel, sakin ve huzur dolu. Yukarıdaki fotoğraf Gerze'den bir kare. Naçizane cep telefonu kameramla çektim.

Tabi büyük şehir manyağı olan ben için uzun süren huzur alerji yapıyor. Bu yüzden yarın yola çıkıyorum. Sonuçta her şeyin bir başı bir de sonu vardır değil mi? Bende Gerze'in sonuna gelmiş bulunuyorum. Bundan sonraki durağım önce Samsun ardından da malatya olacak. Buradan gençlik trenine bineceğim. Heyooo... Yaşasın netten başvurduğum gençlik treni projesine kabul edildim. Dört gün boyunca Elazıg, Malatya, Sivas, Divriği, Kayseri ve Adana'yı gezeceğiz. Gerçi Kayseri'ye daha önce gitmiştim ama bir iki defa. Yani hiç sorun değil.Ya hu düşünsenize bir de Ankara'yı gezdiren trenlerden birine kabul edilseydim. Ay korkunç, yeni yerler göreceğim diye seviniyorsun ama gene kendi memleketin, gene kendi memleketin.

Not: Dostlar elimin altında nete girip yazı yazabileceğim şey sadece cep telefonum olduğundan yazı düzeni biraz ilkel oluyor. Tatilimi bitirip ankara'ya gittiğimde hepsini elden geçirebilirim umarım.

5 yorum:

  1. elini çabuk tutmazsan kayısıları bitirecez :) ama istersen dolaba atabilirim biraz :9

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dostum sen malatyalı mısın yoksa sen de mi trende olacaksın?

      Sil
  2. normalde ben de o trende olacaktım. Plan öyleydi. Samsuna gidecektim. Ama olmadı. Erteledik. Soruna gelince. Evet malatyalıyım.

    YanıtlaSil
  3. Sinop mu! Sinop'ta şu sıralar bir bienal varmış, ilk bienalleri ve beni çok heyecanlandırdı. Sonraki haftasonu gideceğim mutlaka! Sen denk gelemedin herhalde, orda mıydın bienal başladığında yoksa??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok denk gelemedim maalesef. Ama gerze festivaline katıldım. Haluk levent konseri falan. İyiydi yani.

      Sil

Yorum alın, yorum yapın. Bloglara can verin.