Sayfalar

1 Nisan 2013 Pazartesi

Siz hiç Hosteslerin Bağırdığını Duydunuz Mu?

Ben duydum.

Uçak havalanırken benim-basınçtan sanırım- hep uykum gelir. Ama bu seferkinde şöyle bir dalıp uyandığımda kafam yerli yerinde değildi. Hatta bir ara pencereden bakıp yanımdaki alman turistlere "Neredeyim ben?" i türkçe olarak sordum. Anladım sonra tabi. Uçaktaydım ben. Ama bu arada deli gibi sıkışmıştım ve hemen tuvalete gitmem lazımdı. Etraf loş, pencereden sisli bir hava görünüyordu sadece. Herkes ölüm sessizliğinde. Ben, kemerimi çözdüm, insanların bana çevrilen tuhaf bakışları arasında tuvatele doğru yöneldim. Meşgul işareti vardı. Sırtını uçaktaki yolculara dönmüş, oturan hostese yaklaştım ve "Şey tuvalet..." dememle kadın bastı çığlığı. 
"Hanfendi uçak havalanırken yerinizden niye kalkıyorsunuz siz!"
Benim kafa gidik ya "Şey ben tuvalet falan..." gibi şeyler geveliyordum ki kadın daha yüksek perdeden bağırmaya başladı.
"Ama hala ayaktasınız!"
"Tamam tamam gidiyorum." deyip kös kös yerime oturdum. Lakin hala tuvaletim vardı! 

Yaptığım şey, kadının bağırması falan ilk başta biraz utanmama sebep oldu ya sonra dedim ki kendi kendime "Ya hu ne var, insanlar uçağın tekeri yere değer değmez telefonla konuşmaya çalışırken, valizleri dolaptan çıkartıp paldır küldür milletin kafasına düşürürken herkesin hayatını tehlikeye atıyor da ben kendi hayatımı tehlikeye atmışım çok mu?" Utanmayı bırakıp pişkinliği ele aldım. Bana bakanları önemsemeyip defterimi çıkarttım, bir şeyler karalamaya başladım. Ondan sonra da ışıklar yandı, sinyal duyuldu ve millet birer birer yerlerinde kıpırdanmaya başladı. Bense doğru tuvalete... 

Oh be! Dünya varmış.

12 yorum:

  1. Siz hangi ara uyuyup uyandınız, uçak hala havalanmaya devam ediyor (: ??

    YanıtlaSil
  2. :)))) olur öyle şeyler yani olmuş zaten, önemli değil, dee dediğiniz doğru bu bağırarak dert anlatmak meram anlatmak derler ya bize mahsus hakikatten:)"tuvalet önemli konu, ihmale gelmez, ama sen bunu bilmezsin" deyiverseydiniz keşke, hem böbreklerimden rahatsız olmasam bağırmanızı siğneme çeker miydim gibisinden konuşsaymışsınız da bağırdığına bir pişman olsaydı... Bir daha hazırlıklı olun, ya buna benzer replikler ezberlensin ya da sert bir kahve yolculuk öncesi;) artık tercih sizin... Sevgiler;).

    YanıtlaSil
  3. Bu arada sadece espri amacıyla yazdığım cümlemi dilerim yanlış anlamadınız, siz öyle içtenlikle ve doğal halinizle yazmışsınız ki kendimce espriyi devam ettirmek istedim. Sevgiler;).

    YanıtlaSil
  4. Biricik....
    Lutfen hangi havayolu şirketi olduğunu biz takipcilerinizle de paylasın da biz de fırca yememek için Onu kullanmayalim.
    Cünkü bana (görevi nezaket ve kibarlık olan birisi) bòyle davranırsa nasıl davranacağımı kestiremiyorum ;-%
    Saygılar..... ;-ı)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklısın, aslında hangi havayolu şirketi olduğunu başta yazmalıydım aslında. "ONUR AİR"

      Sil
  5. :D hostese bak sen atarli cikti :D azari yedin :D
    ben hostesleri hep ne olursa olsun sakin kalirlar diye düsünüyodum :D
    yazin eglenceliydi cok sevdim :))
    takipteim :)

    banada beklerim
    http://zat-i-sahane.blogspot.de/

    YanıtlaSil
  6. merhaba ne güzel bir blog hemen takibe aldım:) ben de yeni bir bloggerım bana da buyurmaz mısınız:9
    http://myworldinthebooks.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Yorum alın, yorum yapın. Bloglara can verin.