Sayfalar

21 Ağustos 2010 Cumartesi

Alamanyalardan Güzel Gelmiş


Erkek kardeşim ve onun akranı, pek sevgili arkadaşı, teyzeoğlu, kuzeni bu aralar alamanya gurbetçi kızına yurdumuzun güzellik ve otantikleri göstermeyi, tanıtmayı kendilerine borç bilmiş olacaklar ki akşam eve geldiğinde "Abla kız hiç iftar çadırına gitmemiş, merak ediyormuş götürdük." dedi. Bizimki iftarları her sene orada geçiyor sanki. Düşünün bunu diyen kardeşimin temel besin maddeleri kebab, et döner, kızarmış tavuk, iskender, patetes kızartması, pankek, spagetti ve türevlerinden ibaret. Haliyle n'aaptın orada deyince "Yemek diye patates yemeği, içinde ne olduğunu anlayamadığımız bir çorba, bamya ve pilav verdiler et bile yoktu, sadece pilavdan biraz yedim. Sonrada dışarı çıkıp et döner yedim, yarısı kaldı ama" diye bulmuşta bunama serzenişlerini dile getirdi. Ben biliyordum zaten böyle olacağını.

Bizim pek sevgili bebeler, bu kız Almanya'dan ne zaman gelse böyle bir havalara girmeler, kasılmalar, onu sürekli çeşitli bahaneler ışığında gezdirmeler, istediği filmi indirmeler derken centilmenlikle apaçilik arası bir ruh haletine bürünüyorlar.

Evet, demek ki ben bu yazıyı yazabildiğime göre, şu pek sıcak tatil ve ramazan günlerinde, bir kere daha "Almanya'dan gelen uzak akrabalar ve onun çok güzel, pek güzel, fazla güzel, fasfazla güzel, haddinden fazla güzel kızı ne zaman gidecek" etkinliklerine başlamış bulunuyoruz. Hatta kulislerde yine "Niye bunun anası kızını bu kadar serbest bırakıyor?" dedikoduları yükselmeye başladı bile. Zira anneannem, teyzem, babaannem ve annem bu çocukların birden bire yüz seksen derece değişmelerine felaket sinir oluyor.

(Peki ben mi ne düşünüyorum? Yok canım ne hali varsa görsün pislikler.)

Not: Kızın güzelliğini hiç bir şey karşılayamayacağından resmi öylesine seçtim.

4 yorum:

  1. "Almanya'dan gelen uzak akrabalar ve onun çok güzel, pek güzel, fazla güzel, fasfazla güzel, haddinden fazla güzel kızı ne zaman gidecek"

    "Not: Kızın güzelliğini hiç bir şey karşılayamayacağından resmi öylesine seçtim."

    kızın güzelliği seni bile fazlasıyla etkilemiş gibi görünüyor

    onlarla beraber iftar çadırına gitmediğin için pişman olmalısın

    YanıtlaSil
  2. Memleketimde iftar çadırı yok sırf iftar çadırını görmek için Antalya'ya geldim ama iftar çadırı demeye bin şahit ister. Yemek buldun mu ye kuralına uyan turistler vardı ama yemiyorlar sadece alıp döküyolardı. Sonra anladım ki iyiki bizim orda yokmuş. Kendimi bi an Miami'de yaşıyor sandım. Bunu da niye anlattıysam...

    YanıtlaSil
  3. Demek o kadar güzel.. Çok merak ettim Alman güzelimizi.. Ama bence de ne hali varsa görsünler, boşver :)

    YanıtlaSil
  4. odun bildiğin odun... emin ol hiç pişman değilim.

    C3Moi... yok arkadaşım, biz iftar çadırı mantığını hiç anlayamayacağız. antalya'dakilere baksana.

    mia... görsünler evet, neyse gitmeleri yakınmış.

    YanıtlaSil

Yorum alın, yorum yapın. Bloglara can verin.