Sayfalar

13 Ağustos 2010 Cuma

Bahtsız Şaziye'nin Tecavüzlerle Dolu Hazin Öyküsü: Azz Sonra

Bilnç altı denen gıcık yaratığıma bir dur demek isterdim şimdi. Aklımdaki tüm yazı fikirlerini azıtıp beni kadın programlarının ezici çarkına toslattığı için.

Mesela şu evlendirme programları. Hadi oraya gelenlerin bazılarını anlıyorum da gencecik kızları, yakışıklı delikanlıları hiç anlayamıyorum. Yahu evlenmek için bu kadar mı düştünüz, hiç mi kısmetiniz kalmadı, bu kadar mı kendinize saygınız kalmadı bre mendemburlar. (Evet oruç oruç küfrettim.) Ben olsam bunlara hiç itibar etmezdim. Baksana bu güzellikle, bu yakışıklılıkla kısmet bulamadıysa kendine, kesin vardır altında bir çapanoğlu.

Bir kere neden böyle bir program yaparlar hiç anlamış değilim. Sana mı kalmış çöpçatanlık ey medya patronu, ey şarkıcı, manken, yakışıklı sunucu. Sana mı kalmış insanların yuvasını kurtarmak. Ey aile büyükleri, teyzeler, nineler görmüyor musunuz? O çok beğendiğiniz görücü usulü ayaklar altına alınmış haberiniz yok.

Peki şu Müge Anlı ve saz arkadaşlarına ne demeli, Tam bir kadın paranoyaklaştırıcıgiller. Aman gece dışarı çıkmış da kadını öldürmüşler, tecavüz etmişler, organını çalmışlar, kapatma yapmışlar. Yav bilmezsiniz, ne badireler atlatarak izliyor bunları kadınlar. Önce Sabah “ben bilmem beyim bilirlerin şahını” kocayı işe postala, çocukları, yedir, okula, işe gönder, aman bulaşıkları hızlıca yıka, (sakın bulaşık makinesine güvenme, kendin yıka) evi süratle temizle ki, dün bahtsız pakizenin tecavüzlerle dolu hazin öyküsünü, kahvaltıdan kalan demli çayla zevkle höpürdetmeye vakit bul. Sonra da her yanına gelen genç kıza, gündüz zevkle izlediğin programlardan derdiğin bir demet hayat dersini de kafasına çivile.

Ondan sonra da yok kadınlarımız eğitimsizmiş, yok herşeye inanıyormuş, yok dışarı yalnız çıkmaya korkuyormuş. Ay bir de bunları daha bu sabah gereksiz, beyin pörsütücü programları yapan kanallar söylüyor ya. Tam iki yüzlülük. Bunları izleyenlerde de suç var ama. Resmen al beynimi, ben yiyemedim bari oldu olacak sen et içine diye medya kurtların eline teslim ediyorlar.

Allah aşkına yok mu başka program. Tamam uydusu yoksa eyvallah da niye uydulu, yüzlerce kanalı olan evlerde de aynı kanallar izleniyor. Yahu ben bu kanalların "haydi kızlar okula" kampanya desteklerinin içine tüküreyim be.

Protesto etmeye çalışıyorum bunları yapan medyayı ama ne çare ki babaannemin bizde olduğu zamanlarda yine de kurtulamıyorum ellerinden. Allahtan paranoyaklıkla kafa ütüleme gibi bir huyu yok.

5 yorum:

  1. Benin babaaanem televizyonu açmasını bilmem der ama her bize gelmesinde evlilik programından bahseder.

    -dün bi adam cıkdı evi, arabası, emeklisi varımış bi de dış devledden para alıymış, garıyıda hacca götüreceğmiş helbet varırılar bu adama ..

    YanıtlaSil
  2. Yahu ben bu kanalların "haydi kızlar okula" kampanya desteklerinin içine tüküreyim be. bende tükürsem...

    YanıtlaSil
  3. C3Moi... tükürme kampanyası açıyorum. tüm blogcuların dikkatine

    AD... aaa varmaz mı helbet varır.

    YanıtlaSil
  4. püüüüüüüüüüüüü (tükürdüm)

    Rahatladım.

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Yorum alın, yorum yapın. Bloglara can verin.