Sayfalar

10 Ağustos 2010 Salı

Yürüyüş bandının makus talihi

Yazık onun kaderi de bulaşık makinesinden farksız. Onca taksit işine girildikten sonra evde daha fazla itibar görmesi gerekmez miydi? Ama yok, bir eve sığdıramadılar onu.

“Önemli misafirler geliyor.” Hoop “salondan oturma odasına çekelim.”

“Ayy küçük bebeler geliyor.” hoop “yatak odasına taşıyalım.”
Onlar gittikten sonra da “Ayy burayı çok daralttı bu haydi salona koyalım.”

“Aaa misafirler geliyor katlayalım da alan açılsın.”

O bu şekilde evin çeşitli köşelerini ziyaret ededursun, biz bir gönül rahatlıyıyla bir sporumuzu yapamıyoruz. Ondan sonra da anneannem pek sevdiği halama

“Anam git, bi yol almışlar, milyar gitti milyar, çıkmıyorlar ki üzerine” diyip duruyor.

Bir dakika! Müsaade edin ağalar, beyler, canım insanlar. Bizde spor yapmak isteriz . Biz de onun üstünde yürürken müzik dinlemek, kitap okumak isteriz. Lakin bir yerinde durursanız, katlayıp üstüne habire makineden çıkan çamaşırları asmazsanız...

(Evdeki elektrikli eşyalar, acıyorum halinize)

6 yorum:

  1. bazı eşyalar sadece evde çürütülmek için alınır :D

    YanıtlaSil
  2. aa aa sinirlendim lütfen çürümesin o ve kullan bol bol müziğini dinleyerek;)

    YanıtlaSil
  3. n'apiyim durduğum yerde yürürken canım sıkılıyor:)

    YanıtlaSil
  4. ben dün akşam bu yazıyı yordum,ama şimdi görüyorum ki yorulmamış,bir daha şansımı deniyorum:)
    bu yürüme bantları kim aldıysa aynen anlattığın gibi başına bela oldu,kimse de kullanmıyor..
    ben mi? direkten dönmüştüm:))

    cepaynası

    YanıtlaSil
  5. kesinlikle spor salonuna yazıl daha iyi

    YanıtlaSil

Yorum alın, yorum yapın. Bloglara can verin.