Sayfalar

16 Temmuz 2010 Cuma

assolist üzülme seni ben önemsiyorum.

Düğün öncesi stresinin gölgesinde rahatlama geyikleri yaparken erkek kardeşim bir ara "abla ne anlıyorsun şu milkshake'ten. Dondurmalı süt işte" deyince geyiği meyiği unututup  direk  ikimizin de tükrük bezleri son sürat horon tepmeye başladı. Laaaan, düşünsenize evde sürahiler dolusu milkshake. Çatlayana kadar iç iç iç iç. off be!
Hemen mübarek google efendiyi açıp yalvardık yakardık "ey ulu google, ey internetin en cini bol arama robotu, muzlu milk shake tarifi acep nirde bulunur, bize bir göster, gözünün yağını yiyim" Bu aralar iç güceysinden hallice google, getire getire bizi bir bloğa getiverdi. Kardeşim "abla site blogsa iyi, onlar nedense yaptıkları işi hep ciddiye alıyorlar. " dedi demesine ya blogta bir tuhaflık , böyle bir rahatsızlık efendime söyleyim bir fevkaledenin fevkindelik vardı sanki. (Bülent ablaya selam)

Sevgili blog editörümüz yazıda tariften önce dispiritörü veya beğendiği bir markanın milkshake mikseriynen neler yaptığından bahsediyor. (yalnız dikkat!  milkshake için özel mikser(!) ) Araya da kendi çektiği aşama fotografları da serpiştirmiş, altına da nihayet koyduğu başlığın yüzünü kara çıkartmayacak bir iki satırlık tarif. Hadi diyelim ki tamam, yazar ne yapsın kısacık tarifle de olmaz ki, yazıyı biraz doldurmak gerek. Eyvallah da yahu ey yorum yapanlar sizlere ne oluyor. Tarifle ilgilenmediğinizi bu kadar belli etmesenize. Abartmıyorum sırf resimden görünen mutfak hakkında dahi yazmışlar da yazık garibim milksahke ile kimse ilgillenmemiş. eee, işin ucunda yazıdaki promosyon var değil mi? Yahu assolist o be. Başlığa bile onun adı verilmiş. Yok, vallahi dayanamayacağım link'i veriyorum. bir de siz bakın bakalım. muzlu-milkshake-tarifi

Bu arada ben de isim değiştirip bir yorum bıraktım oraya. Bakalım kim olduğumu anlayabilecek misiniz?

2 yorum:

  1. :))))
    ama yorumdan seni tanımamak imkansız...
    herkes eylül 2009 da yorumlamış,sen temmuz 15 de:))
    rrrrrrrr

    YanıtlaSil
  2. tüh be... yorum tarihlerini hiç hesaba katmamıştım. beni yakaladın cepaynası

    YanıtlaSil

Yorum alın, yorum yapın. Bloglara can verin.