Sayfalar

23 Temmuz 2010 Cuma

İnternette dedikodumuzu mu yapıyorsun?

Korktuğum şey en sonunda başıma geldi.

Dün gece baykuşları oynayıp kahvaltıya geç gelişimden faydalanan kız kardeşim hemen blog yazdığımı yumurtlayıvermiş evdekilere.  Annem hiç durur mu?

"Kitap, demek yazı yazıp internette yayınlıyormuşsun ha"

(Hemen düşün, annemin kızacağı birşey yazdım mı?)
(Baykuşların şahı erkek kardeşim, yoksa dün gece blogun adını mı gördü?)
(Ulan bu evde artık bilgisayarlar da mı karıştırılıyor?)
(Yoksa internet geçmişini silmeden mi yattım?)
(off, çok mu paranoyağım?)

"Kim söyledi, nerden biliyorsunuz, okudunuz mu yoksa?"
"Aaa, hakkaten yazıyormuş. niye göstermiyorsun, bizim dedikodumuzu mu yapıyorsun?"

(Sıçtık ya, bu da sıvama kısmı. Artık yazdığımı kesin olarak anladılar.)

"Şeyyy, kem küm, kendimden bahsediyorum ehe, siz mi? belki birazcık"
"Demek ondan saklıyormuş bilgisayarını bizden"
kız kardeşim hemen "şifreli değil mi dosyaların niye saklıyorsun ki"
(Allahım bilgisayarı karıştırmış söylüyor bir de utanmadan ya, ben seninkini karıştırıyor muyum?)

Olay şuymuş aslında. "Sevgili" kız kardeşim bana "Canım çok sıkılıyor" dediğinde "Blog tut acayip rahatlıyor insan" demiştim. Ah, ne cindir o, hemen anlamış tıkır tıkır yazdığım şeylerin blog olduğunu. Sonra da ben bu sabah kahvaltıya biraz geç geldim ya hemen söyleyivermiş sofradakilere. Şimdi herkes adresini ver diye tutturdu. Bakalım daha pek bir şey bildikleri yok. Ama sevgili internet ve bilgisayar kurdu ailemin (abartmıyorum annem bile öyle) beni keşfetmesi yakındır. Yakında annemin adsız olarak girip "yazını çok beğendim kızım" lı, bol gülen suratlı yorumlarını görürsem hiç şaşırmam.

Galiba artık evde yazarken öyle fazla göze batmasam iyi olacak.

12 yorum:

  1. Benim adresimi ver.
    Şaşırtmaca. .D

    YanıtlaSil
  2. zekice:) hala sıkıştırmaya devam ederlerse uygulayabilirim, neden olmasın

    YanıtlaSil
  3. kötü bir girdabın icine cekiliyorsun gibi geldi ,annen kardeşlerin felan belki bişey demzlerde ,babaennen için yazdıklarını baba annen duyarsa bence asıl yıkıcı darbeyi teyzeden alırsın gibi geliyor,:)

    YanıtlaSil
  4. Benimde kardeşim var fazlaca meraklı kardeşim.. onun yüzünden kaç kere değiştirdim adresimi.. uyuz kardeşler!

    YanıtlaSil
  5. kardeşim öğrense bile adresimi, onun pek ilgisini çekeceğini düşünmüyorum yazdıklarımın :) yine de Allah kolaylık versin sana :)

    YanıtlaSil
  6. seni yıldırmalarına izin verme=))

    YanıtlaSil
  7. yorumlarınız için teşekkürler. hafta sonu yazıda bahsettiğim kardeşimin düğünü olduğu için yeni yeni bakabiliyorum bloguma.
    düğün dernek derken herkes benim bloğu çoktan unuttu bile :)

    YanıtlaSil
  8. seni unutmayız merak etme :)

    YanıtlaSil
  9. ben unutmam blogunu merak etme :)

    YanıtlaSil
  10. Çözüm basit;
    Önce profiline gerçek adını yazıyorsun, normal birşeymiş gibi davranıp sorulduğunda heyecanlanmıyorsun, hatta buyurun göstereyim blogumu diye davet ediyorsun(çok rahat ol çünkü yazı okumaktan daha büyük bir zulüm yok şu zamanda insanlar için, yani keşke böyle olmasa ama ne yazık ki sıkılıp okumayacaklar bile yazdıklarını), kimseyi sallamıyorsun, aklına ne gelirse yazmaya devam ediyorsun... bu kadar.

    Fakat adın gerçek adın olduğundan ne olur ne olmaz diye yazarken hükümete dokunmuyorsun, ergenekonarlar maazallah... :P

    YanıtlaSil
  11. Ahh ahh bu internet dedikodusu yüzünden benimde basıma neler gelmişti :)) Yazılarının bir kısmını okudum yazmaya devam et çok hoşlar ailen yada baska birileri bırak konussunlar sonra gelip blogunda onları anlat sinirini çıkar işin eglencesi burada işte :))

    YanıtlaSil

Yorum alın, yorum yapın. Bloglara can verin.