Sayfalar

10 Temmuz 2010 Cumartesi

Yeter artık çeyiz çeyiz nereye kadar?

Fenalıklar geçirmek üzereyim. kız kardeşim bu ay sonunda evleniyor ya kabak benim başıma patladı. çeyiz alışverişine çık, çeyiz dik, çeyiz işle, çeyiz hazırlayanlara yemek yap, çeyizler hakkında fikir beyan et, çeyiz çeyiz çeyiz... yeter artık ya yok mu benim kendime göre hayatım? yok mu benim ilgileceğim başka işler, daha ben evlenmeden evlilik mevzuularından soğutmak niye, harbiden anlamıyorum. Görsünler bakalım ben evlenirken bir tane şeyle ilgilenirsem. Sonuçta tabak çanak değil mi O iyi markaların hepside çok güzel seçmeye ne gerek var, en ucuzunu al gitsin. zaten elzem şeyler dışında şu sürekli eve yatırım yapanları hiç anlamıyorum.

Hayır kesinlikle kardeşimi evlenebiliyor diye kıskanmıyorum. Allah mesut etsin. Etsin de, herkes derdini gelip benimle paylaşıyor.Her düğünde böyle, "ağlama duvarı" na dönüyorum şerefsizim.

Ya işte ne şartlar altında yazıyorum bloğa anlayın. Allahım meğer ne zormuş blog düzenlemek. HTML yi karıştır karıştır ancak bu hale getirebildim. şöyle göz yormasın, düzenli olsun diye çabaladım durdum. yahu diğer blogger'lar nasıl buluyorlar öyle güzel resimleri, ben ara ara ara, dün gece sabah ezanı okunuyordu yattığımda. Fakat içime sindi, güzel olmuş değil mi?

3 yorum:

  1. içgüdülerim iyi bir yerdesin diyor...
    du bakalım..
    izlemeye aldım seni,2 yazıp blogu terk edeceksen söyle hemen vazgeçeyim:P

    YanıtlaSil
  2. devam etmeyi düşünyorum arkadaşım. takibin için de teşekkürler. bunlar benim için teşfik edici oluyor.

    YanıtlaSil

Yorum alın, yorum yapın. Bloglara can verin.