Sayfalar

10 Temmuz 2010 Cumartesi

sıkıldım ki bu blogu açtım

Ne zaman çoook sıkılsam bir blog açıyorum. şimdi de öyle yaptım işte. Vallahi internet blog çöplüğüne dönüşürse bilin ki suçlulardan birisi de benim.
"Bakalım bu sefer gerçekten devam edecek mi?" diye gözlerinizi devirdiğinizi görür gibi oluyorum. ama yoo, kesinlikle devam edeceğim. zira kimselerin okumadığı günlükleri yaz yaz nereye kadar... zaten tam techizatli ev kızına dönüştüm. Geçen sene hayıııır, nolamaaaz, bana bunu yapamazsınız, herkesin bir fiil dağıttığı evi ben toparlayamam derken bu sene ne oldu ise kuzu kuzu topluyorum etrafı. Bulaşıkları, çamaşırları makinayla da olsa yıkıyor, evi süpürüyor temizlik yapıyorum da bana mısın demiyor. Şimdi bundan dolayı aldı mı içimi bir korku. Ben de mi şartların çarkında kendimi ezdirecektim, bende mi bu ev insanları potasında eriyecektim ha. halbuki benim ne hayallerim var bir bilseniz, türkiye'yi dolaşmak mesela köy köy, şehir şehir. Neyse yazım çok karışık oldu ama idare edin gecenin bir vakti ancak bu kadar oluyor. haydi eyvallah!

2 yorum:

  1. bu sefer blog yazmayı bırakma sakın, yazdıklarına bayıldım cidden, ben sana okuyucu bulurum :P

    YanıtlaSil
  2. eyvallah teşekkür ederim şeker.

    YanıtlaSil

Yorum alın, yorum yapın. Bloglara can verin.